Best Dota Heroes top 10 list for solo FKI clan.




4th Video from FKI clan about the 10 best dota heroes in solo ( in our opinion ofc 😀 ) feel free to post if u think its innacurate 🙂 but plz dont start flaming 😛

Programm to record in game! http://adf.ly/3TPL8
programm to create this video! http://adf.ly/3TQG6

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c01015fcc71e Try out LoL worths playing 😀

For Dota guide check here!
http://adf.ly/3Q4a1
And!
http://adf.ly/3Q4gV

Best solo heroes!
http://adf.ly/3Q4O3
Thanks for watching!

Follow us on fkiclan.blogspot.com

source

Your reaction?
lol lol
0
lol
OMG OMG
0
OMG
wtf wtf
0
wtf
angry angry
0
angry
cute cute
0
cute
love love
0
love
fail fail
0
fail
win win
0
win

Comments 32

  1. @narcis4none the title is solo. Means solo mid. Should be range taking advantage. Not 3k money from begining. Money would be 600+ for 1v1. Your hero will lose to viper for sure.

  2. @Mayhamsdead lol, no. Just being objective. I played DoTA for 2 years and after I tried LoL, I've been playing DoTA less and less. Now I'm playing LoL for like a year and I'm telling you what I think. kkthxthxbyebye

  3. @Mayhamsdead You fail by default. LoL is more balanced, every hero in LoL can be killed if feeded and people that die don't lose gold so they can catch up to others with items. DoTA is imbalanced, try killing Void, Balanar, Barathrum or N'aix when they are feeded. CHEERS!

  4. @FKIclan
    Void Nessaj Are horrible soloers, they'll get owned by any hero.
    As for your picks Silencer and warlock cant solo anymore they are pretty weak and you should jungle with enigma. The Rest of the picks were fine!

  5. your clan probaly is very weak,actualy range heroes are worst than melle:the best heroes should be:1.Void(His ultimate work's on avatar+bash) 2.Nessaj(why his images deal 100% damage and his better critical than mortred with illusion also blink and stun),3.Stone giant(Best tank in hole game can bash enemies by just moving arround them) cheers!!

  6. @eleosgiapanta it was on my 20 list , didnt make it that close tbh with u 😛 i like traxex more in a line with partner , all time slow , plus silence ,can make huge difference , while at solo , u cant get any kill alone cause slow alone isnt enough 😉

    Thx for commenting!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

log in

reset password

Back to
log in